Monitor d’activitats poliesportives (CIATE)

Monitor d’activitats poliesportives (CIATE)

22/04/2023

El Curs de CIATE (Cicle Inicial d’Animació en Tecnificació Esportiva) és una formació que capacita les persones participants per col·laborar en activitats de promoció i iniciació esportiva, especialment en l’àmbit municipal i de l’esport de base.

En finalitzar la formació i les pràctiques corresponents, s’obté una certificació que permet inscriure’s al Registre Oficial de Professionals de l’Esport de Catalunya (ROPEC). Aquesta acreditació facilita l’accés a oportunitats laborals en activitats organitzades per consells esportius, ajuntaments, patronats municipals, centres educatius, AFA/AMPA i altres entitats esportives, així com en casals, estades i campus esportius.

La formació es desenvolupa durant els matins del mes de juliol i combina continguts teòrics amb una part pràctica. Un cop finalitzat el curs, cal completar 150 hores de pràctiques per obtenir la certificació corresponent.

Requisits i documentació necessària
  • Haver superat l’ESO o disposar d’una titulació acadèmica equivalent.
  • Tenir 16 anys en el moment de formalitzar la inscripció.
  • La inscripció es pot formalitzar amb qualsevol document identificatiu oficial, com ara el DNI, el NIE o el passaport.