Pla director d'equipaments
El Pla director d’equipaments ha estat impulsat amb la finalitat de tenir una eina de planificació global que reculli les necessitats i disponibilitats d’equipaments a Castell-Platja d’Aro i s’Agaró, i proposar un pla d’inversions a curt, mitjà i llarg termini per adequar i optimitzar els equipaments existents, i si cal, crear-ne de noves, a partir de considerar l’evolució de la població i el plantejament urbanístic vigent.
Una part important del Pla, s’ha elaborat a través de tallers participatius amb ciutadania, tècnics i regidors, tant a la seva fase de diagnosi com a la fase propositiva. Podeu consultar el contingut i aportacions dels tallers en el següent document.
Actualment s’està redactant l’informe final i el propi pla director d’equipaments, per a poder-ne fer la difusió posterior.
Posa el nom a un edifici, imagina una nova plaça i recorda com era l’escola
Del 7 al 15 de setembre del 2017 es varen realitzar tres processos participatius vinculats a Castell d’Aro :
- com volem que sigui la Plaça Poeta Sitjà
- Quina memòria volem preservar de l’antiga escola vall d’aro i com volem acomiadar l’edifici
- Sondeig sobre el nom per l’edifici que l’Ajuntament està rehabilitat a on va estar ubicat fins l’any 1958 el casino castellerenc, al davant del Castell Benedormiens
Podeu consultar la informació sobre els processos i els seus resultats en el document adjunt.