dilluns, 30 de gener de 2012 13:11

Promoció turística a nou fires nacionals i internacionals a sis països europeus l'any 2012

Les principals novetats d’enguany és la presència a les mostres de Göteborg, Moscou i Vic

La regidoria de turisme de l’Ajuntament ha projectat per aquest any 2012 un calendari de promoció i difusió turística del municipi mitjançant fires especialitzades que preveu la presència a un mínim de nou mostres, una més que el 2011, de caràcter nacional i internacional a sis països europeus. Les principals novetats serà la presència a les fires TUR de Göteborg, Suècia (març), MITT de Moscou, Rússia (març), i al Mercat del Ram de Vic (abril). En conjunt les mostres escollides acullen la visita de més d’un milió de persones, i d’aquestes 250.000 són professionals del sector turístic.

L’activitat s’iniciarà el proper mes de febrer amb la presència, de forma simultània a les mostres Salon Vacances de Brussel·les, Bèlgica (del 3 al 7 de febrer) i Salon Mahana de Toulouse, França (del 3 al 5 de febrer). La participació del municipi en el conjunt de mostres de tot l’any s’articula mitjançant diverses fórmules: sistema corner (espai compartit entre diversos municipis), mostrador propi en el marc d’un estand més genèric del Patronat de Turisme Costa Brava Girona o de l’Oficina Espanyola de Turisme, o bé amb estand propi del municipi.

A nivell estatal s’ha programat la participació a tres fires: Navartur Pamplona (febrer), Mercat del Ram Vic (abril) i Expovacaciones Bilbao (maig). A nivell internacional serà present a sis fires a sis països europeus, França: Salon Mahana Tolouse (febrer), Bèlgica: Salon Vacances Brussel·les (febrer), Alemanya: ITB Berlín (març), Suècia: TUR Göteborg (març), Rússia: MITT Moscou (Març) i Anglaterra: WTM Londres (novembre).

Segueix-nos

Seguir a platjaroturisme a Twitter   Seguir a platjadaroturisme a Facebook
Seguir a platjadaroturisme a YouTube   RSS
Vídeos TVCB   Vídeos TVCB

Activitats

Ajuntament

Bàner
Bàner
Bàner
Bàner
Bàner
Bàner
Bàner
Bàner